Des d'aquesta finestra pública analitzaré el món que m'envolta (bloc adherit a la campanya Boicateja'm)

divendres, de setembre 16, 2005

Come on, come on

Hòsties hi ha una cosa que m’amoïna. A veure que en penseu vosaltres, distingits lectors ( si és que sou aquí).

Aquest matí, com quasi bé tots els dies del món, he fet el següent:

a.- m’he llevat,

b.- he pixat,

c.- m’he afaitat,

d.- m’he dutxat,

e.- he esmorzat

f.- m’he vestit, i

g.- he sortit al carrer

Temps total transcorregut entre el moment “a”, fins el moment “g”: 43 minuts, justos, ni un més, ni un menys.

Trobeu que sóc lent?

5 Comments:

Anonymous Luthien said...

Ui això és el dilema típic la rapidesa al matí... Hi ha gent que en cinc minuts està i d'altra que necessita 2 hores...
Si et serveix de consol... diria que 3/4 és un temps bastant estàndard... Jo estic 30 minuts! ;)

1:39 p. m.

 
Anonymous turrai said...

No sé si és molt o és poc, però crec que està en funció del tipus d'esmorçar. Si és una pasta i un cafè, seria molt, però si són seques amb botifarra seria poc.
Gràcies pel xerraire. També és vàlid xarraire. Les posaré totes dues.
Esparracaire seria massa a la categoria de no diccionari ?

2:13 p. m.

 
Blogger L'esparra.cat said...

Luthien: mira que se n'ha fet d'estudis xorres i mai no n'he sentit a parlar sobre això.
Turrari: l'esmorzar és de llet freda (tot l'any, no suporto begudes calentes pel matí) i 3/4 galetes d'eixes de gerblé. Esparracaire .... m'agrada, sí.
Apsa, quan no m'he d'afaitar trigo uns 10-15 minuts menys. Cal tenir-ho present.

5:00 p. m.

 
Blogger Guineu said...

Lent no, lentíssim. La Guineu fa el mateix (cal retirar l'afaitat i l'esmorzar, i cal afegir el pondre) en 20 minuts.

1:55 p. m.

 
Blogger cata said...

Depèn del dia; jo em desperto a les vuit clavades i a les 8:25 ja estic dins el cotxe. Però si vols que et digui la veritat... necessito molt més! Crec que 3/4 no està gens malament.

6:17 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home