Des d'aquesta finestra pública analitzaré el món que m'envolta (bloc adherit a la campanya Boicateja'm)

dilluns, de novembre 28, 2005

Taxista fill de puta!!

Però quin cony de professional de la conducció ets tu, merdós taxista?. Que no és prou ample el carrer?. Potser et penses que condueixes un camió de 18 tonelades, no una merda de Fiat. Que no tenies 10 metres abans un camió molt més ample que el meu cotxe?. En què collons estaves pensant? Que no vas sentir el cop, tot i què el veí, a més de 10 metres de distància, el va sentir perfectament?. Tant et costava d’aturar-te i deixar-m’hi una nota?. Potser el teu cotxe no va rebre cap desperfecte, però no hi té cabuda al teu caparronet pensar que a mi em vas trencar el retrovisor?. Per a què collons pagues una assegurança, si és que la pagues, fill de mala mare?.
Més adient que mai, la frase la clava: taxista havies de ser!!!!!

3 Comments:

Blogger Guineu said...

Espero que t'arreglen el retrovisor aviat. Ara, tot això que t'ha passat no fa més que fer-me donar la raó un cop més a Godoy quan diu que li diva a la seua dona: "Cariño, el día que uno de los dos se muera, yo me voy a vivir al campo". A ciutat, per anar al Corte Inglés i de meuques, i prou.

Godoy és este.

10:16 p. m.

 
Blogger ferrancab said...

Pero vigila perquè a Vent del Pla també hi ha taxistes...

5:32 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Jo sempre estic investigant en línia per obtenir consells que em pugui beneficiar. Gràcies!

12:26 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home